сряда, 24 октомври 2012 г.

Тиквени Подложки за хранене (и пиене :) на кафе, чай или други пристрастности)


Есента ми е любим сезон. Обичам пъстротата и, как напича топлото и слънце през прозореца и всичките и дарове (кестени, жълъди, тикви, красиви паднали листенца)
 
Една приятелка се нанесе в нова къща и понеже днес  с Ния и ходихме на гости, станах рано и уших 3 подложки за хранене във формата на тикви. 3 защото нямах време за повече. Запазвам си правото да направя поне още една :)

Обичам да подарявам и да ми подаряват практични неща, които ще се използват често и с ще напомнят за жеста. Надявам се да донесат свежест и топлина в новата къща и да направят сутрешното кафе още по-ободряващо, а деня по-хубав!
Много ми харесаха, чак не ми се разделяше с тях, затова ще си направя и за нас същите.
Схемата е повече от проста, но и нея снимах за улеснение на тези, които биха пробвали да си ушият същите.

Ще ги покажа и при Двете елши в Октомври - топла есен


7 коментара:

  1. Ауууу...страхотни саааа!!!:))) Искам и аз такива ,но за жалост нямам никакъв талант в шиенето,ама хич:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Чудни са се получили! Ще стискам палци :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много красиви подложки, браво... много уютна е вашата страничка. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни са! Представям си колко слънчево изглежда масата с тях :)

    ОтговорИзтриване
  5. Тези тиквени подложки са просто прекрасни!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  6. Много са сладки! А за практичността да не говорим! Благодаря за идеята!

    ОтговорИзтриване