неделя, 18 март 2012 г.

Вместо еднократни пелени или Вълнени защитни гащички



Първите защитни гащички изплетох, когато дъщеря ми беше на 2 месеца. 

Едните във формата на така наречения "памперс".




Другите като обикновени гащички. 


Вече бях поръчала многократните пелени, но още не бяха пристигнали и ползвах домашните ръчно изплетени пелени.  Повечето омаляха, но ни служиха вярно :)


 
 
Тези гащички ги наплетох отгоре, защото станаха плитки и все още ги ползваме.





Тези ги оплетох по-големички :) и ги подгъвам :))), скоро няма да има нужда, дъщеря ми расте бързо.

Сега, с опита, който имам ако имаме второ дете ще заложа на вълнените гащички. Няма нищо по-дишащо, естествено и прохладно от вълната, когато става дума за защитно покритие. Пелените джоб бих ползвала нощем и за разходка.

8 коментара:

  1. Здравей, много ще се радвам да ми погостуваш с тази публикация в Страната отвъд дъгата. Аз съм отгледала и двете си момичета с ЕБХ и подобни гащи с тази малка разлика, че не съм ги плела аз. Много ще се радвам да се съгласиш, и за двете ни ще има ползва от това. Аз ще се радвам да покажа на моите приятели твоята страница, а ти с тези чудесни гащички ще популяризираш едно мое вътрешно убеждение. Че децата имат право да бъдат чисти и сухи и облечени домашни, красиви и направени с любов неща. Моля те пиши ми на адрес; aleksandrova@email.cz за да се уговорим как да организираме гостуването. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  2. Мога ли да си поръчам да ми изплетете такива вълнени гащички за бебе. Ще се радвам да ми отговорите.

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни са!.. Мога ли и аз да Ви помоля за съвет и съдействие? rutalla@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много скоро ще публикувам подробно как се плетат гащички. В момента нетът е много непостоянен.

      Изтриване
  4. ...исках да Ви питам за поръчка :))

    ОтговорИзтриване
  5. ОКи! :)) Бебче се очаква в средата на април... Засега съм накупила бамбукови подложли и няколко чифта многократни пелени - виждат ми се грамадански!:(( Бъдете живи и здрави!

    ОтговорИзтриване