сряда, 29 февруари 2012 г.

Морски шах

Като дете много обичах да играя на морски шах. Спомням си колко тетрадки останаха само с корици след поредния двубой :). Спомням си колко досадно беше да чакам докато се начертаят поредните 10 игрови полета, особено ако водех в резултата :).

Ето едно чудесно решение за нетърпеливите!
 
И за по-прибраните!

С този Морски шах участвам в играта  "Здраве" на Доника. И за да спазя условието ще се опитам с малко думи да опиша моето разбиране за здраве.

Ако трябваше да го формулирам само преди 2-3 години бих казала движение, качествена храна, въздържане от лоши навици. Днес ще добавя изразяване на емоциите, независимо какви са. Не съдете, не очаквайте, не предполагайте, просто обичайте! Обичайте всичко и всеки! Обичайте най-вече себе си и днешния ден!
Защо участвам точно с това в играта?
Защото днес става все по-трудно да се намери прясна, жива, откъсната преди часове храна. Повечето от нас поглъщат нещо, което само прилича на храна, опаковано в лъскава хартия. Трябва да сме по-първични, като зайчетата.

3 коментара:

  1. Твоите зайчета и морковчета веднага ми напомниха за песента "Зеленчуци, който не яде....." :) Мисля, че торбичката ти е много подходяща за играта на Артимарк "Здраве" http://artimark.blogspot.com/2012/03/35.html
    Радвам се, че се записа при мен в играта "Предай нататък". Изпрати ми координати на 2ars2008@gmail.com Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. :-)Изключително много се радвам че участваш в играта.Зареди ме много положително.Аз все още се уча да изразявам емоциите си и да обичам предимно себе си.Това се оказа много трудна задача за мен.
    За храната- да са живи и здрави бабите ни на село!
    А за интерпретацията ти на тема Здраве- просто чудесно:-)Много сладък морски шах, аз също много играех.Чудесен пост! Благодаря ти от сърце!

    ОтговорИзтриване